wtorek, 13 września 2011

zielOnY kOt

Hej :)
 Jak już pewnie zauważyłyście na moim blogu pojawił się kolejny nowy baner tym razem  firmy zielony kot. No i jak pewnie też wiecie mam bzika na punkcie biżuterii i całej reszty ;P no i w związku z tym chciałam Wam dzisiaj pokazać stronkę z naprawdę ciekawą i niebanalną biżuterią klik
Sklep ma bardzo duży asortyment więc każdy znajdzie coś dla siebie ;)) 
poniżej przedstawiam Wam kilka cudeniek ze sklepu:





Te ♥oraz wiele innych cudnych♥ rzeczy znajdziecie na stronie:Zielony Kot  na którą serdecznie Was zapraszam!Duży wybór w przystępnej cenie ;)

53 komentarze:

  1. są wspaniali! :DD
    Obserwuję i liczę na to samo :DD

    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio u wszystkich można przeczytać o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo. :)

    Co do notki, to Zielony kot faktycznie oferuje coś dla każdego.

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. mają fajną i ciekawą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mam u siebie ten sklep ;) bizuteria faktycznie cieakwa, ale co do cen, to czasem nieadekwatna do jakosci ;c! dzieki za komentarz u mnie ! obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :)
    Z pewnością zajrzę.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś fanką TH? o w takim razie obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :)) Strasznie mi się podoba ta biżuteria (szczególnie to pierwsze, cokolwiek to jest.. chyba broszka? ;)) ale nie lubie za bardzo zamawiać biżuterii przez internet bo już nie raz się rozczarowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam Ci odżywkę nail-tek dla mnie jest fantastyczna,mi również zdarza się że się łamią...ach te paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie boskie rzeczy <3
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja juz ! ;) czy ten ostatni wisiorek nie jest z jakiejs kreskowki ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na moje rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi kochana, ale moge tylko powiedzieć, że to taka moja uroda, nie znam sposobu XD

    Zazdroszczę współpracy !

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne rzeczy;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taki zegarek w pierścionku, ale nie serce tylko kwadratowy.
    pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne rzeczy!koniecznie pokaż realne fotki bo jestem ciekawa czy w rzeczywistości wygladają równie pieknie te błyskotki?

    OdpowiedzUsuń
  19. ile kosztuje przesyłka długo trzeba czekać?
    nie wiedziałam nawet o tej stronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o czekam na zdjęcia co dostałaś!
    fajne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super!:) mi najbardziej podoba się bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się zegarek i te arbuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. arbuzy fajne <3
    I <3 zielony kot

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi miło , :) U ciebie też jest bardzo ciekawie . Obserwuję i również zapraszam do obserwacji ! :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiałam się chwilę i nie wiem czemu Cię zainspirowało to zdjęcia :D + obserwuję, :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi sie ta bizuteria;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie ze obserwujemy, mam pytanko : jak nawiązujesz współpracę z jakimiś firmami ?

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję i liczę na to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ach zielony kot :) szkoda, że u mnie nie ma

    zapraszam do mnie

    thequeenofsnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. really like the watch.
    following you now.please follow back if you like my beauty and fashion blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o proszę;] super!:) urocze spinki:) pozdrawiam i zapraszam na nowości;]

    OdpowiedzUsuń
  32. oo ja też uwielbiam biżuterie, każdą :) ładna bransoletka i zegarek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdecznie zapraszam do mnie na Giveaway- do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne dodatki;)! a pudełeczka kupiłam w lokalnym sklepie...takze nie wiem ,gdzie mozna je teraz dostac:) Buziak!

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. z tym internetowym sklepem zielony kot to frafiłaś mi w 10 ;). Niby nie mam daleko na Chmielną ale jakos zawsze mi nie po drodze, a tu proszę moge prez neta kupić a przesyłka za niewielkie pieniadze:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)